Nasz uczeń najlepszym droniarzem w Polsce! 25 stycznia odbyły się w Bydgoszczy finały pierwszych zawodów dronów FPV Whoop-Race. Czytaj dalej
Tak, tak! To nie żart! Zespół Szkół nr 10 ma swój własny program kosmiczny! Czytaj dalej
Nauka metodą projektów, innowacje pod opieką wykwalifikowanej kadry nauczycieli, indywidualne podchodzenie do potrzeb ucznia.
Kwalifikacje zawodowe, obok doświadczenia, to najważniejszy atut na współczesnym rynku pracy. Pracodawcy szukają samodzielnych i wykwalifikowanych pracowników.
Staramy się nie obciążać naszych uczniów niepotrzebnymi zadaniami domowymi, dzięki czemu mają więcej czasu na doskonalenie swoich umiejętności oraz realizację swoich pasji i zainteresowań.
W naszej szkole oferujemy szeroki wybór języków obcych, takich jak: j. angielski, j. hiszpański, j. niemiecki i j. włoski.
Pracownie i sale lekcyjne są wyposażone w nowoczesny sprzęt, niezbędny do komfortowej pracy i rozwoju naszych uczniów.
Z uwagi na ciągłe prace nad stroną, poprzednia wersja strony znajduje się w archiwum.
Link: Archiwum ZS10zabrze
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt.
Sekretariat Szkoły odpowiada za kontakt drogą telefoniczną oraz mailową.
Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niejawnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.
Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.
W przypadku, gdy podmiot odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego dostępu do informacji, można złożyć skargę na takie działanie.
Po wyczerpaniu wszystkich możliwości skargę można przesłać także do Rzecznika Praw Obywatelskich.