Uczniowie opracowali listę pytań , na które chcieliby znaleźć odpowiedzi. Każda szkoła ma wybrać jedno zagadnienie do opracowania. Uczniowie nakręcą film, na którym zostanie przedstawiony ich proces myślenia, analiza zadania i rozwiązanie problemu.
26 listopada odbyło się szkolenie nauczycieli ZS nr 10 w Zabrzu w ramach programu FIND.
Pani Maria Przybyłowicz oraz pan Sławomir Nadolski uczestniczący w ostatnich dniach w roboczej wizycie w Howes Primary School w Coventry, szkolili nauczycieli z zakresu platformy GO-LAB. Podali przykłady stosowania Go-Lab w codziennej pracy. Przeprowadzili również szkolenie w temacie Future Classroom Lab.…
Kolejne tygodnie przynoszą nowe aktywności w projekcie F.I.N.D.
Nauczyciele biorący udział w projekcie podzielili się swoimi doświadczeniami z przedmiotami STEAM. Wyniki ankiety przeprowadzonej przez polską grupę projektową są dostępne tutaj.
Zespół norweski przygotował ankietę dotyczącą zagadanień projektowych, którą wypełnili uczniowie. Jej wyniki można poznać tutaj.
Uczniowie zostali poproszeni o…
W dniach 07.11.16 - 11.11.16 pan Mendecki i pani Słonka uczestniczyli w wizycie roboczej w Howes Primary School, w Coventry. W spotkaniu wzięli udział wszyscy koordynatorzy projektu, jak również dyrektorzy niektórych szkół. W trakcie spotkania nauczyciele wymienili się uwagami dotyczącymi pierwszego zadania - portretu pracującego naukowca. Wymieniono się pracami, przedstawiono…
Uczennice z pomocą pana Nadolskiego stworzyły logo, które będzie startowało w konkursie na logotyp naszego projektu.
Uczniowie namalowali plakat pt. naukowiec w pracy. Tym sposobem chcieliśmy na początku projektu zbadać wyobrażenia uczniów o profesji czy pracy naukowca. Omówiliśmy z uczniami ich wyobrażenia o naukowcach i stereotypy oraz jakie według nich…
Projekt w ramach akcji partnerstwa strategiczne - współpraca szkół w programie Erasmus+
FIND: Find Inventors, New Discoveries
Od 1 września 2016 r. ruszył w naszej szkole projekt FIND. Ma on na celu rozwijanie umiejętności z zakresu nauk matematycznych. Chcemy „odczarować” nauki ścisłe, przybliżyć je naszym uczniom, spowodować - poprzez innowacyjne działanie – ich zainteresowanie…
Strona 4 z 4