Jesteś tutaj: Home Godziny do dyspozycji dla Rodziców i RR Dla rodziców Rada rodziców Spotkania Rady Rodziców rok szkolny 2013 / 2014
Spotkanie Zarządu Rady Rodziców dnia 19.03.2013r.
1. Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.
2. Konkursy Rady Rodziców
3. Wdrożenie e-dziennika w następnym roku szkolnym 2014/2015 oraz przygotowanie szkoły do egzamiów w zawodzie technik informatyk kwalifikacja E12 i E13.
4. Promocja programów edukacyjnych.
5. Dyskusja oraz wolne wnioski
PROTOKÓŁ
z zebrania zarządu RADY RODZICÓW Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu
z dnia 15 stycznia 2014r
Zebranie rozpoczął Pan Przewodniczący Hubert Bagsik, stwierdzając ważność zebrania (przybyło 6 z 10 członków Rady) i przedstawiając program spotkania:
1. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego spotkania.
2. Realizacja konkursu "Solidny uczeń".
3. Kalendarium imprez na rok 2014.
4. Prace remontowe na terenie szkoły
5. Wolne wnioski.
Realizacja poszczególnych punktów programu :
Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego spotkania.
Pan Przewodniczący Hubert Bagsik przedstawił protokoły z poprzednich spotkań: z 19.09,25.09,20.11 i 21.11.2013r.
Głosowanie:
„za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Realizacja konkursu „Solidny uczeń”. Analiza wpłat i wydatków.
Analizę przedstawiła Księgowa Pani Elżbieta Kaczmarczyk.
Na dzień 15.01.2014 szkoły średnie dokonały wpłaty 8.790zł z zadeklarowanych 21.485zł
Klasy Gimnazjum wpłaciły 5.955zł z deklarowanych 13.145zł
Środki pieniężne Rady kwota 11.500,04 zł
Na konto Rady Rodziców wpłynęło 195 zł za makulaturę od pani bibliotekarki.
Omówiono realizację konkursu „Solidny uczeń” (pozostaje na starych zasadach).
Wzorem lat ubiegłych kontynuujemy konkurs „Najwyższa wpłata klas”, na dzień dzisiejszy liderem jest klasa II m.
Kalendarium imprez.
Najbliższe to:
14 luty-Wieczór Poezji „Miłość Ci wszystko wybaczy” Pan Dyrektor w imieniu uczniów wręczył na ręce Przewodniczącego zaproszenie dla rodziców.
5 marzec-rozpoczęcie przesłuchań do 22 Konkursu Piosenki Niemieckiej,
17 marzec-Koncert Laureatów.
6 marzec-XIV edycja Konkursu Mitologiczno-Biblijnego.
Rekolekcje, które odbędą się 05.03 – 07.03.2014
Prace remontowe na terenie szkoły
Pan Dyrektor Mendecki przedstawił Radzie Rodziców prace remontowe do wykonania w najbliższej przyszłości ( Malowanie sal w okresie przerwy i montowanie lamp).
Wolne wnioski.
- W związku z wystosowanym pismem do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Medycyna Szkolna przywrócono opiekę pielęgniarek w ciągu całego tygodnia.
- Z przyznanego dofinansowania zakupiono komputery do pracowni i biblioteki, gdzie, przypominamy jest możliwość korzystania przez rodziców np. z e-dziennika.
- Od firmy ALIANZ otrzymaliśmy propozycję wprowadzenia Formularza Zgłoszenia Roszczeń, który omówił pan Dyrektor, spowoduje on skrócenie drogi przebiegu dokumentów.
- Omówiono temat z Ministerstwa Cyfryzacji -Bezpiecznego Internetu.
- Powstała broszura „Postaw na przyszłość”, która opisuje jak „Pomagam mojemu dziecku wybrać zawód i szkołę” do wglądu w Zarządzie Rady i sekretariacie szkoły, w temacie szkolnictwa zawodowego omówiono rozszerzenia przedmiotów w liceach i technikach (do dwóch w technikach i czterech w liceach).
- Będzie możliwość korzystania z basenu zamiast części zajęć WF. Grupy będą tworzyć nauczyciele WF-u, w zależności od zainteresowania uczniów, zgłoszenia są dobrowolne.
- Omówiono poruszoną przez Rodziców organizację zabaw karnawałowych. Jest pozytywna opinia pana Dyrektora jeżeli będzie taka inicjatywa.
Przyznano dofinansowanie 200zł na wieczór poezji.
Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Przyznano dofinansowanie 300zł na Konkurs Piosenki Niemieckiej.
Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Przyznano dofinansowanie 100zł na XIV edycja Konkursu Mitologiczno-Biblijnego.
Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Przyznano dofinansowanie do wyjazdu uczennic liceum na Olimpiadę o Polsce i wiedzy współczesnej, II etap regionalny w Częstochowie do kwoty przejazdu ok. 100zł.
Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Przyznano dofinansowanie na zakup drukarki do zakupionych komputerów do biblioteki na potrzeby uczniów i nauczycieli ok. 300zł.
Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Panie bibliotekarki złożyły wniosek o dofinansowanie zakupu nowych książek do biblioteki w wysokości 1000zł. Rada Rodziców przyznała dofinansowanie w wysokości 500zł.
Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Pozostałe 500zł. Pan Dyrektor sfinansował z budżetu szkoły.
Na tym zebranie zakończono.
Termin następnego spotkania 19.03.2014 (środa) godzina 18.00
Sekretarz Przewodniczący Rady Rodziców
Marek Kowalski Hubert Bagsik
Harmonogram zebrania Zarządu RR w dniu 15.01.2014 (środa 18.00 sala 101)
1. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego spotkania.
2. Realizacja konkursu "Solidny uczeń".
3. Kalendarium imprez na rok 2014.
4. Prace remontowe na terenie szkoły.
5. Wolne wnioski.
PROTOKÓŁ
z zebrania RADY RODZICÓW Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu
z dnia 21 listopada 2013
Zebranie rozpoczął Pan Przewodniczący Hubert Bagsik, witając zebranych
i przedstawiając program spotkania.
Realizacja poszczególnych punktów programu :
Przedstawiono Rodzicom treść protokołów ze spotkań Zarządu Rady z dnia 25.09.2013 oraz 20.11.2013
Pan Dyrektor Mendecki przedstawił i omówił niektóre kwestie :
Rolę szkoły w powiatowym systemie zarządzania kryzysowego.
Bezpieczeństwa uczniów w szkole w związku z incydentem próby wtargnięcia osoby postronnej na portiernię, oraz pogłoskach o rzekomym gwałcicielu w m. Zabrze.
Wystosowanie pisma do NZOZ o zapewnienie opieki pielęgniarki szkolnej przez okres całego tygodnia.
Wolne wnioski.
E- dzienniki. W związku z dużym zainteresowaniem wprowadzonym w tym roku e-dziennikiem z konta rodzica można wysyłać usprawiedliwienia dzieci przez
e-dziennik, natomiast zwolnienia trzeba dostarczyć pisemnie w zeszytach.
Na tym zebranie zakończono.
Termin następnego spotkania 16.01.2014 godzina 16.00
Sekretarz Przewodniczący Rady Rodziców Marek Kowalski Hubert Bagsik
PROTOKÓŁ
z zebrania RADY RODZICÓW Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu
z dnia 19 września 2013
Pan Dyrektor Mirosław Mendecki powitał zebranych Rodziców – przedstawicieli Rad Oddziałowych, który wobec obecności większości przedstawicieli trójek klasowych stwierdził prawomocność zgromadzenia.
Realizacja poszczególnych punktów Programu zebrania:
Na wniosek rodziców uczestniczących w zebraniu wybrano 10–cio osobowy Zarząd Rady Rodziców:
Ustalono, że Członkowie Rady Rodziców spośród własnego grona na pierwszym posiedzeniu Rady wyłonią: Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego, Skarbnika oraz Sekretarza.
Termin spotkania ustalono na dzień 25.09.2013 (środa) godzina 18.30.
Zwołanie pierwszego posiedzenia powierzono Dyrektorowi ZS.
Sekretarz
Marek Kowalski
PROTOKÓŁ
z zebrania ZARZĄDU RADY RODZICÓW Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu
z dnia 25 września 2013
Zebranie rozpoczął Pan dyrektor Mirosław Mendecki witając zebranych i poprosił o poprowadzenie zebrania Wiceprzewodniczącą Panią Patrycję Wałeczek .
Pani Patrycja Wałeczek wobec obecności 8 z 10 członków Rady stwierdziła prawomocność zgromadzenia.
Realizacja poszczególnych punktów programu :
Przedstawienie Regulaminu Rady Rodziców Zespołu Szkół nr 10
Wiceprzewodnicząca zapoznała przybyłych członków RR z Regulaminem, który jest dostępny również na stronie internetowej szkoły.
Wybór Przewodniczącego, Zastępcy, Skarbnika i Sekretarza Rady – Zarządu.
Powołano Komisję skrutacyjną w składzie:
p. Agnieszka Krauz
p. Joanna Malcharczyk
W głosowaniu wybrano skład Zarządu:
p. Hubert Bagsik – Przewodniczący
p. Patrycja Wałeczek – Wiceprzewodnicząca
p. Joanna Malcharczyk - Skarbnik
p. Marek Kowalski – Sekretarz
Praca księgowej
W związku z pełnieniem funkcji księgowej w zeszłym roku, Rada Rodziców również i w tym roku powierzyła pracę księgowej Pani Elżbiecie Kaczmarczyk.
Wybór osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem bankowym RR Zespołu Szkół Nr 10
Rada Rodziców upoważnia do dysponowania rachunkiem bankowym:
p. Huberta Bagsik – Przewodniczącego
p. Patrycję Wałeczek - Wiceprzewodniczącą
p. Elżbietę Kaczmarczyk - Księgową
Ilość wymaganych podpisów: 2 w dowolnym powiązaniu
Sprawy różne
Po wyborach na salę powrócił Dyrektor Mendecki, który przedstawił Radzie następujące sprawy:
Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych,
Kalendarz imprez (szczegóły na stronie szkoły),
Ubezpieczenie w Alianz – podobnie jak w latach ubiegłych na konto RR wpłynie prowizja z tytułu ubezpieczenia.
Konkurs „Solidny uczeń”:
Po analizie sytuacji Rada Rodziców doszła do wniosku, że:
Warunki zgłoszenia do konkursu pozostaną bez zmian tzn.:
Frekwencja na poziomie 95%
Oceny – minimum 3
Zachowanie – minimum dobre
Nagrody przyznawane będą w drodze losowania.
Wolne wnioski
Przyznano dofinansowanie na organizację imprezy z okazji Dnia Nauczyciela.
Na tym zebranie zakończono.
Termin następnego spotkania 20.11.2013 (środa) godzina 18.00
Sekretarz Przewodniczący Rady Rodziców
Marek Kowalski Hubert Bagsik
PROTOKÓŁ
z zebrania ZARZĄDU RADY RODZICÓW Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu
z dnia 20 listopada 2013
Zebranie rozpoczął Pan Przewodniczący Hubert Bagsik, stwierdzając ważność zebrania (przybyło 8 z 10 członków Rady) i przedstawiając program spotkania.
Realizacja poszczególnych punktów programu :
Przedstawiono przez panią Joannę Kostoń ogólne założenia do projektu „Szkoła Współpracy” realizowane przez Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu z MEN.
Pan Dyrektor Mendecki przedstawił i omówił.
W związku z chorobą pani pielęgniarki i pełnieniem dyżuru tylko przez dwa dni
w tygodniu, Dyrekcja oraz Rada Rodziców wystosowała pismo do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Medycyna Szkolna o zapewnienie opieki pielęgniarki szkolnej dla bezpieczeństwa uczniów przez okres całego tygodnia.
Wprowadzony w tym roku e-dziennik przynosi bardzo dobre wyniki, korzysta z niego
ok. 70% rodziców, niemniej jednak jest nieaktywnych jeszcze 236 kont.
Dla rodziców mających utrudniony dostęp do internetu jest możliwość dostępu do kont
w bibliotece szkolnej u pań bibliotekarek.
Analizę przedstawiła Księgowa Pani Elżbieta Kaczmarczyk.
Szkoły średnie dokonały wpłaty 7.635 zł
Klasy Gimnazjum wpłaciły 5.315 zł
Środki pieniężne Rady na dzień 20.11.2013 – 12.173,61zł
Od ubezpieczyciela ALLIANZ otrzymaliśmy prowizję w wysokości 6.672,10zł+140zł(zwrot opłaty bankowej) z której sfinansowane zostały następujące zakupy:
- 4 komputery do biblioteki z możliwością korzystania przez uczniów oraz rodziców
- 4 komputery zamiennie w razie awarii do sal lekcyjnych
Dofinansowanie zostało zatwierdzone.
Głosowanie:
„za” – 8 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Termin następnego spotkania 15.01.2014 (środa) godzina 18.00
Sekretarz Przewodniczący Rady Rodziców
Marek Kowalski Hubert Bagsik