foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
+48 32 271 11 77
school@zs10.zabrze.pl

Zespół Szkół nr 10

41-807 Zabrze, ul. Chopina 26

Spotkanie Zarządu Rady Rodziców dnia 19.03.2013r.

1. Zatwierdzenie protokołu z ostatniego posiedzenia.

2. Konkursy Rady Rodziców

3. Wdrożenie e-dziennika w następnym roku szkolnym 2014/2015 oraz przygotowanie szkoły do egzamiów w zawodzie technik informatyk kwalifikacja E12 i E13.

4. Promocja programów edukacyjnych.

5. Dyskusja oraz wolne wnioski

PROTOKÓŁ

z zebrania zarządu RADY RODZICÓW Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu

z dnia 15 stycznia 2014r

Zebranie rozpoczął Pan Przewodniczący Hubert Bagsik, stwierdzając ważność zebrania (przybyło 6 z 10 członków Rady) i przedstawiając program spotkania:

1. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego spotkania.

2. Realizacja konkursu "Solidny uczeń".

3. Kalendarium imprez na rok 2014.

4. Prace remontowe na terenie szkoły

5. Wolne wnioski.

Realizacja poszczególnych punktów programu :

  1. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego spotkania.

Pan Przewodniczący Hubert Bagsik przedstawił protokoły z poprzednich spotkań: z 19.09,25.09,20.11 i 21.11.2013r.

Głosowanie:

za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

  1. Realizacja konkursu „Solidny uczeń”. Analiza wpłat i wydatków.

Analizę przedstawiła Księgowa Pani Elżbieta Kaczmarczyk.

Na dzień 15.01.2014 szkoły średnie dokonały wpłaty 8.790zł z zadeklarowanych 21.485zł

Klasy Gimnazjum wpłaciły 5.955zł z deklarowanych 13.145zł

Środki pieniężne Rady kwota 11.500,04 zł

Na konto Rady Rodziców wpłynęło 195 zł za makulaturę od pani bibliotekarki.

Omówiono realizację konkursu „Solidny uczeń” (pozostaje na starych zasadach).

Wzorem lat ubiegłych kontynuujemy konkurs „Najwyższa wpłata klas”, na dzień dzisiejszy liderem jest klasa II m.

  1. Kalendarium imprez.

Najbliższe to:

  • 14 luty-Wieczór Poezji „Miłość Ci wszystko wybaczy” Pan Dyrektor w imieniu uczniów wręczył na ręce Przewodniczącego zaproszenie dla rodziców.

  • 5 marzec-rozpoczęcie przesłuchań do 22 Konkursu Piosenki Niemieckiej,

    17 marzec-Koncert Laureatów.

  • 6 marzec-XIV edycja Konkursu Mitologiczno-Biblijnego.

  • Rekolekcje, które odbędą się 05.03 – 07.03.2014

  1. Prace remontowe na terenie szkoły

    • Pan Dyrektor Mendecki przedstawił Radzie Rodziców prace remontowe do wykonania w najbliższej przyszłości ( Malowanie sal w okresie przerwy i montowanie lamp).

  2. Wolne wnioski.

    - W związku z wystosowanym pismem do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Medycyna Szkolna przywrócono opiekę pielęgniarek w ciągu całego tygodnia.

    - Z przyznanego dofinansowania zakupiono komputery do pracowni i biblioteki, gdzie, przypominamy jest możliwość korzystania przez rodziców np. z e-dziennika.

    - Od firmy ALIANZ otrzymaliśmy propozycję wprowadzenia Formularza Zgłoszenia Roszczeń, który omówił pan Dyrektor, spowoduje on skrócenie drogi przebiegu dokumentów.

    - Omówiono temat z Ministerstwa Cyfryzacji -Bezpiecznego Internetu.

    - Powstała broszura „Postaw na przyszłość”, która opisuje jak „Pomagam mojemu dziecku wybrać zawód i szkołę” do wglądu w Zarządzie Rady i sekretariacie szkoły, w temacie szkolnictwa zawodowego omówiono rozszerzenia przedmiotów w liceach i technikach (do dwóch w technikach i czterech w liceach).

    - Będzie możliwość korzystania z basenu zamiast części zajęć WF. Grupy będą tworzyć nauczyciele WF-u, w zależności od zainteresowania uczniów, zgłoszenia są dobrowolne.

    - Omówiono poruszoną przez Rodziców organizację zabaw karnawałowych. Jest pozytywna opinia pana Dyrektora jeżeli będzie taka inicjatywa.

    • Przyznano dofinansowanie 200zł na wieczór poezji.

Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

    • Przyznano dofinansowanie 300zł na Konkurs Piosenki Niemieckiej.

Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

    • Przyznano dofinansowanie 100zł na XIV edycja Konkursu Mitologiczno-Biblijnego.

Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

  • Przyznano dofinansowanie do wyjazdu uczennic liceum na Olimpiadę o Polsce i wiedzy współczesnej, II etap regionalny w Częstochowie do kwoty przejazdu ok. 100zł.

    Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

  • Przyznano dofinansowanie na zakup drukarki do zakupionych komputerów do biblioteki na potrzeby uczniów i nauczycieli ok. 300zł.

    Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

  • Panie bibliotekarki złożyły wniosek o dofinansowanie zakupu nowych książek do biblioteki w wysokości 1000zł. Rada Rodziców przyznała dofinansowanie w wysokości 500zł.

    Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

    Pozostałe 500zł. Pan Dyrektor sfinansował z budżetu szkoły.

  1. Na tym zebranie zakończono.

Termin następnego spotkania 19.03.2014 (środa) godzina 18.00

Sekretarz Przewodniczący Rady Rodziców

Marek Kowalski Hubert Bagsik

Harmonogram zebrania Zarządu RR w dniu 15.01.2014 (środa 18.00 sala 101)

1. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego spotkania.

2. Realizacja konkursu "Solidny uczeń".

3. Kalendarium imprez na rok 2014.

4. Prace remontowe na terenie szkoły.

5. Wolne wnioski.

PROTOKÓŁ

z zebrania RADY RODZICÓW Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu

z dnia 21 listopada 2013

Zebranie rozpoczął Pan Przewodniczący Hubert Bagsik, witając zebranych

i przedstawiając program spotkania.

Realizacja poszczególnych punktów programu :

  1. Przedstawiono Rodzicom treść protokołów ze spotkań Zarządu Rady z dnia 25.09.2013 oraz 20.11.2013

Pan Dyrektor Mendecki przedstawił i omówił niektóre kwestie :

  • Rolę szkoły w powiatowym systemie zarządzania kryzysowego.

  • Bezpieczeństwa uczniów w szkole w związku z incydentem próby wtargnięcia osoby postronnej na portiernię, oraz pogłoskach o rzekomym gwałcicielu w m. Zabrze.

  • Wystosowanie pisma do NZOZ o zapewnienie opieki pielęgniarki szkolnej przez okres całego tygodnia.

  1. Wolne wnioski.

E- dzienniki. W związku z dużym zainteresowaniem wprowadzonym w tym roku e-dziennikiem z konta rodzica można wysyłać usprawiedliwienia dzieci przez

e-dziennik, natomiast zwolnienia trzeba dostarczyć pisemnie w zeszytach.

  1. Na tym zebranie zakończono.

Termin następnego spotkania 16.01.2014 godzina 16.00

Sekretarz Przewodniczący Rady Rodziców Marek Kowalski Hubert Bagsik

PROTOKÓŁ

z zebrania RADY RODZICÓW Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu

z dnia 19 września 2013

Pan Dyrektor Mirosław Mendecki powitał zebranych Rodziców – przedstawicieli Rad Oddziałowych, który wobec obecności większości przedstawicieli trójek klasowych stwierdził prawomocność zgromadzenia.

Realizacja poszczególnych punktów Programu zebrania:

  1. Przedstawienie Regulaminu Rady Rodziców Zespołu Szkół nr 10
  1. Zatwierdzenie terminów spotkań Rodziców w roku szkolnym 2012/2013:
  • 19 wrzesień 2013 r.
  • 21 listopad 2013 r.
  • 16 styczeń 2014 r.
  • 20 marzec 2014 r.
  • 22 maj 2014 r.
  1. Wybór członków Rady Rodziców.

Na wniosek rodziców uczestniczących w zebraniu wybrano 10–cio osobowy Zarząd Rady Rodziców:

  • p. Agnieszka Krauz
  • p. Hubert Bagsik
  • p. Joanna Malcharczyk
    • p. Kowalski Marek             
    • p. Wałeczek Patrycja         
    • p. Kaczmarczyk Elżbieta     
      • p. Czajka Aleksandra
      • p. Bednorz Janina
      • p. Piechnik Krzysztof
      • p. Pawłowska Jolanta

   

  1. Wybór Przewodniczącego RR, Wiceprzewodniczącego, Skarbnika i Sekretarza Rady – Zarządu.

Ustalono, że Członkowie Rady Rodziców spośród własnego grona na pierwszym posiedzeniu Rady wyłonią: Przewodniczącego, Wiceprzewodniczącego, Skarbnika oraz Sekretarza.

Termin spotkania ustalono na dzień 25.09.2013 (środa) godzina 18.30.

Zwołanie pierwszego posiedzenia powierzono Dyrektorowi ZS.

  1. Na tym zebranie zakończono.

                                                                                                      

                                                                                              Sekretarz

                                                                                 Marek Kowalski                                                            

PROTOKÓŁ

z zebrania ZARZĄDU RADY RODZICÓW Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu

z dnia 25 września 2013

Zebranie rozpoczął Pan dyrektor Mirosław Mendecki witając zebranych i poprosił o poprowadzenie zebrania Wiceprzewodniczącą Panią Patrycję Wałeczek .

Pani Patrycja Wałeczek wobec obecności 8 z 10 członków Rady stwierdziła prawomocność zgromadzenia.

Realizacja poszczególnych punktów programu :

  1. Przedstawienie Regulaminu Rady Rodziców Zespołu Szkół nr 10

Wiceprzewodnicząca zapoznała przybyłych członków RR z Regulaminem, który jest dostępny również na stronie internetowej szkoły.

  1. Wybór Przewodniczącego, Zastępcy, Skarbnika i Sekretarza Rady – Zarządu.

Powołano Komisję skrutacyjną w składzie:

p. Agnieszka Krauz

p. Joanna Malcharczyk

W głosowaniu wybrano skład Zarządu:

p. Hubert Bagsik – Przewodniczący

p. Patrycja Wałeczek – Wiceprzewodnicząca

p. Joanna Malcharczyk - Skarbnik

p. Marek Kowalski – Sekretarz

  1. Praca księgowej

W związku z pełnieniem funkcji księgowej w zeszłym roku, Rada Rodziców również i w tym roku powierzyła pracę księgowej Pani Elżbiecie Kaczmarczyk.

  1. Wybór osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem bankowym RR Zespołu Szkół Nr 10

Rada Rodziców upoważnia do dysponowania rachunkiem bankowym:

p. Huberta Bagsik – Przewodniczącego

p. Patrycję Wałeczek - Wiceprzewodniczącą

p. Elżbietę Kaczmarczyk - Księgową

Ilość wymaganych podpisów: 2 w dowolnym powiązaniu

  1. Sprawy różne

Po wyborach na salę powrócił Dyrektor Mendecki, który przedstawił Radzie następujące sprawy:

    • Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych,

    • Kalendarz imprez (szczegóły na stronie szkoły),

    • Ubezpieczenie w Alianz – podobnie jak w latach ubiegłych na konto RR wpłynie prowizja z tytułu ubezpieczenia.

    • Konkurs „Solidny uczeń”:

Po analizie sytuacji Rada Rodziców doszła do wniosku, że:

Warunki zgłoszenia do konkursu pozostaną bez zmian tzn.:

    • Frekwencja na poziomie 95%

    • Oceny – minimum 3

    • Zachowanie – minimum dobre

Nagrody przyznawane będą w drodze losowania.

  1. Wolne wnioski

    • Przyznano dofinansowanie na organizację imprezy z okazji Dnia Nauczyciela.

  1. Na tym zebranie zakończono.

Termin następnego spotkania 20.11.2013 (środa) godzina 18.00

Sekretarz Przewodniczący Rady Rodziców

Marek Kowalski Hubert Bagsik

PROTOKÓŁ

z zebrania ZARZĄDU RADY RODZICÓW Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu

z dnia 20 listopada 2013

Zebranie rozpoczął Pan Przewodniczący Hubert Bagsik, stwierdzając ważność zebrania (przybyło 8 z 10 członków Rady) i przedstawiając program spotkania.

Realizacja poszczególnych punktów programu :

  1. Realizacja projektu „Szkoła Współpracy”.

Przedstawiono przez panią Joannę Kostoń ogólne założenia do projektu „Szkoła Współpracy” realizowane przez Zespół Szkół nr 10 w Zabrzu z MEN.  

  1. Rola powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego w systemie bezpieczeństwa miasta Zabrze oraz bezpieczeństwa uczniów Zespołu Szkól nr 10 w Zabrzu.

Pan Dyrektor Mendecki przedstawił i omówił.

W związku z chorobą pani pielęgniarki i pełnieniem dyżuru tylko przez dwa dni

w tygodniu, Dyrekcja oraz Rada Rodziców wystosowała pismo do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Medycyna Szkolna o zapewnienie opieki pielęgniarki szkolnej dla bezpieczeństwa uczniów przez okres całego tygodnia.

  1. Efekty wprowadzenia e-dziennika w Zespole Szkół nr 10 w Zabrzu.

Wprowadzony w tym roku e-dziennik przynosi bardzo dobre wyniki, korzysta z niego

ok. 70% rodziców, niemniej jednak jest nieaktywnych jeszcze 236 kont.

Dla rodziców mających utrudniony dostęp do internetu jest możliwość dostępu do kont

w bibliotece szkolnej u pań bibliotekarek.

  1. Analiza wpłat na Radę Rodziców i sytuacja finansowa

Analizę przedstawiła Księgowa Pani Elżbieta Kaczmarczyk.

Szkoły średnie dokonały wpłaty 7.635 zł

Klasy Gimnazjum wpłaciły 5.315 zł

Środki pieniężne Rady na dzień 20.11.2013 – 12.173,61zł

  1. Omówienie dofinansowania przedsięwzięć realizowanych na ternie szkoły.

Od ubezpieczyciela ALLIANZ otrzymaliśmy prowizję w wysokości 6.672,10zł+140zł(zwrot opłaty bankowej) z której sfinansowane zostały następujące zakupy:

  • papier ksero, przegląd instalacji elektrycznej w pracowni, zakup baterii, konserwacja kamer monitoringu -3794 zł
  • lampy do projektora, lampy na sali, papier do ksero, kable do radiowęzła -1.700 zł
  1. Wolne wnioski
  • Przyznano dofinansowanie na przejazd 3 uczniów na mistrzostwa w tenisie stołowym.
  • Przyznano dofinansowanie ~350zł na „Nocny festiwal sportu i nauki”, który odbędzie się 29.11.2013
  • Pan dyr. Mirosław Mendecki złożył wniosek o dofinansowanie zakupu 8 komputerów koszt 4.000zł

   - 4 komputery do biblioteki z możliwością korzystania przez uczniów oraz rodziców

   - 4 komputery zamiennie w razie awarii do sal lekcyjnych

   Dofinansowanie zostało zatwierdzone.

             Głosowanie:

                 „za” – 8 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

  1. Na tym zebranie zakończono.

Termin następnego spotkania 15.01.2014 (środa) godzina 18.00

     Sekretarz                                                           Przewodniczący Rady Rodziców

Marek Kowalski                                                                Hubert Bagsik

    

wst relpol phoenix contact LAPP GROUP

 

Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!