Jesteś tutaj: Home Godziny do dyspozycji dla Rodziców i RR Dla rodziców Rada rodziców Spotkania Rady Rodziców rok szkolny 2013 / 2014 Protokół z zebrania Zarządu RR w dniu 15.01.2014
PROTOKÓŁ
z zebrania zarządu RADY RODZICÓW Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu
z dnia 15 stycznia 2014r
Zebranie rozpoczął Pan Przewodniczący Hubert Bagsik, stwierdzając ważność zebrania (przybyło 6 z 10 członków Rady) i przedstawiając program spotkania:
1. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego spotkania.
2. Realizacja konkursu "Solidny uczeń".
3. Kalendarium imprez na rok 2014.
4. Prace remontowe na terenie szkoły
5. Wolne wnioski.
Realizacja poszczególnych punktów programu :
Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego spotkania.
Pan Przewodniczący Hubert Bagsik przedstawił protokoły z poprzednich spotkań: z 19.09,25.09,20.11 i 21.11.2013r.
Głosowanie:
„za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Realizacja konkursu „Solidny uczeń”. Analiza wpłat i wydatków.
Analizę przedstawiła Księgowa Pani Elżbieta Kaczmarczyk.
Na dzień 15.01.2014 szkoły średnie dokonały wpłaty 8.790zł z zadeklarowanych 21.485zł
Klasy Gimnazjum wpłaciły 5.955zł z deklarowanych 13.145zł
Środki pieniężne Rady kwota 11.500,04 zł
Na konto Rady Rodziców wpłynęło 195 zł za makulaturę od pani bibliotekarki.
Omówiono realizację konkursu „Solidny uczeń” (pozostaje na starych zasadach).
Wzorem lat ubiegłych kontynuujemy konkurs „Najwyższa wpłata klas”, na dzień dzisiejszy liderem jest klasa II m.
Kalendarium imprez.
Najbliższe to:
14 luty-Wieczór Poezji „Miłość Ci wszystko wybaczy” Pan Dyrektor w imieniu uczniów wręczył na ręce Przewodniczącego zaproszenie dla rodziców.
5 marzec-rozpoczęcie przesłuchań do 22 Konkursu Piosenki Niemieckiej,
17 marzec-Koncert Laureatów.
6 marzec-XIV edycja Konkursu Mitologiczno-Biblijnego.
Rekolekcje, które odbędą się 05.03 – 07.03.2014
Prace remontowe na terenie szkoły
Pan Dyrektor Mendecki przedstawił Radzie Rodziców prace remontowe do wykonania w najbliższej przyszłości ( Malowanie sal w okresie przerwy i montowanie lamp).
Wolne wnioski.
- W związku z wystosowanym pismem do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Medycyna Szkolna przywrócono opiekę pielęgniarek w ciągu całego tygodnia.
- Z przyznanego dofinansowania zakupiono komputery do pracowni i biblioteki, gdzie, przypominamy jest możliwość korzystania przez rodziców np. z e-dziennika.
- Od firmy ALIANZ otrzymaliśmy propozycję wprowadzenia Formularza Zgłoszenia Roszczeń, który omówił pan Dyrektor, spowoduje on skrócenie drogi przebiegu dokumentów.
- Omówiono temat z Ministerstwa Cyfryzacji -Bezpiecznego Internetu.
- Powstała broszura „Postaw na przyszłość”, która opisuje jak „Pomagam mojemu dziecku wybrać zawód i szkołę” do wglądu w Zarządzie Rady i sekretariacie szkoły, w temacie szkolnictwa zawodowego omówiono rozszerzenia przedmiotów w liceach i technikach (do dwóch w technikach i czterech w liceach).
- Będzie możliwość korzystania z basenu zamiast części zajęć WF. Grupy będą tworzyć nauczyciele WF-u, w zależności od zainteresowania uczniów, zgłoszenia są dobrowolne.
- Omówiono poruszoną przez Rodziców organizację zabaw karnawałowych. Jest pozytywna opinia pana Dyrektora jeżeli będzie taka inicjatywa.
Przyznano dofinansowanie 200zł na wieczór poezji.
Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Przyznano dofinansowanie 300zł na Konkurs Piosenki Niemieckiej.
Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Przyznano dofinansowanie 100zł na XIV edycja Konkursu Mitologiczno-Biblijnego.
Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Przyznano dofinansowanie do wyjazdu uczennic liceum na Olimpiadę o Polsce i wiedzy współczesnej, II etap regionalny w Częstochowie do kwoty przejazdu ok. 100zł.
Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Przyznano dofinansowanie na zakup drukarki do zakupionych komputerów do biblioteki na potrzeby uczniów i nauczycieli ok. 300zł.
Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Panie bibliotekarki złożyły wniosek o dofinansowanie zakupu nowych książek do biblioteki w wysokości 1000zł. Rada Rodziców przyznała dofinansowanie w wysokości 500zł.
Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.
Pozostałe 500zł. Pan Dyrektor sfinansował z budżetu szkoły.
Na tym zebranie zakończono.
Termin następnego spotkania 19.03.2014 (środa) godzina 18.00
Sekretarz Przewodniczący Rady Rodziców
Marek Kowalski Hubert Bagsik