foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
+48 32 271 11 77
school@zs10.zabrze.pl

Zespół Szkół nr 10

41-807 Zabrze, ul. Chopina 26

PROTOKÓŁ

z zebrania zarządu RADY RODZICÓW Zespołu Szkół nr 10 w Zabrzu

z dnia 15 stycznia 2014r

Zebranie rozpoczął Pan Przewodniczący Hubert Bagsik, stwierdzając ważność zebrania (przybyło 6 z 10 członków Rady) i przedstawiając program spotkania:

1. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego spotkania.

2. Realizacja konkursu "Solidny uczeń".

3. Kalendarium imprez na rok 2014.

4. Prace remontowe na terenie szkoły

5. Wolne wnioski.

Realizacja poszczególnych punktów programu :

  1. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego spotkania.

Pan Przewodniczący Hubert Bagsik przedstawił protokoły z poprzednich spotkań: z 19.09,25.09,20.11 i 21.11.2013r.

Głosowanie:

za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

  1. Realizacja konkursu „Solidny uczeń”. Analiza wpłat i wydatków.

Analizę przedstawiła Księgowa Pani Elżbieta Kaczmarczyk.

Na dzień 15.01.2014 szkoły średnie dokonały wpłaty 8.790zł z zadeklarowanych 21.485zł

Klasy Gimnazjum wpłaciły 5.955zł z deklarowanych 13.145zł

Środki pieniężne Rady kwota 11.500,04 zł

Na konto Rady Rodziców wpłynęło 195 zł za makulaturę od pani bibliotekarki.

Omówiono realizację konkursu „Solidny uczeń” (pozostaje na starych zasadach).

Wzorem lat ubiegłych kontynuujemy konkurs „Najwyższa wpłata klas”, na dzień dzisiejszy liderem jest klasa II m.

  1. Kalendarium imprez.

Najbliższe to:

  • 14 luty-Wieczór Poezji „Miłość Ci wszystko wybaczy” Pan Dyrektor w imieniu uczniów wręczył na ręce Przewodniczącego zaproszenie dla rodziców.

  • 5 marzec-rozpoczęcie przesłuchań do 22 Konkursu Piosenki Niemieckiej,

    17 marzec-Koncert Laureatów.

  • 6 marzec-XIV edycja Konkursu Mitologiczno-Biblijnego.

  • Rekolekcje, które odbędą się 05.03 – 07.03.2014

  1. Prace remontowe na terenie szkoły

    • Pan Dyrektor Mendecki przedstawił Radzie Rodziców prace remontowe do wykonania w najbliższej przyszłości ( Malowanie sal w okresie przerwy i montowanie lamp).

  2. Wolne wnioski.

    - W związku z wystosowanym pismem do Niepublicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Medycyna Szkolna przywrócono opiekę pielęgniarek w ciągu całego tygodnia.

    - Z przyznanego dofinansowania zakupiono komputery do pracowni i biblioteki, gdzie, przypominamy jest możliwość korzystania przez rodziców np. z e-dziennika.

    - Od firmy ALIANZ otrzymaliśmy propozycję wprowadzenia Formularza Zgłoszenia Roszczeń, który omówił pan Dyrektor, spowoduje on skrócenie drogi przebiegu dokumentów.

    - Omówiono temat z Ministerstwa Cyfryzacji -Bezpiecznego Internetu.

    - Powstała broszura „Postaw na przyszłość”, która opisuje jak „Pomagam mojemu dziecku wybrać zawód i szkołę” do wglądu w Zarządzie Rady i sekretariacie szkoły, w temacie szkolnictwa zawodowego omówiono rozszerzenia przedmiotów w liceach i technikach (do dwóch w technikach i czterech w liceach).

    - Będzie możliwość korzystania z basenu zamiast części zajęć WF. Grupy będą tworzyć nauczyciele WF-u, w zależności od zainteresowania uczniów, zgłoszenia są dobrowolne.

    - Omówiono poruszoną przez Rodziców organizację zabaw karnawałowych. Jest pozytywna opinia pana Dyrektora jeżeli będzie taka inicjatywa.

    • Przyznano dofinansowanie 200zł na wieczór poezji.

Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

    • Przyznano dofinansowanie 300zł na Konkurs Piosenki Niemieckiej.

Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

    • Przyznano dofinansowanie 100zł na XIV edycja Konkursu Mitologiczno-Biblijnego.

Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

  • Przyznano dofinansowanie do wyjazdu uczennic liceum na Olimpiadę o Polsce i wiedzy współczesnej, II etap regionalny w Częstochowie do kwoty przejazdu ok. 100zł.

    Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

  • Przyznano dofinansowanie na zakup drukarki do zakupionych komputerów do biblioteki na potrzeby uczniów i nauczycieli ok. 300zł.

    Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

  • Panie bibliotekarki złożyły wniosek o dofinansowanie zakupu nowych książek do biblioteki w wysokości 1000zł. Rada Rodziców przyznała dofinansowanie w wysokości 500zł.

    Głosowanie: „za” – 6 głosów, „przeciw” 0, „wstrzymał się” 0.

    Pozostałe 500zł. Pan Dyrektor sfinansował z budżetu szkoły.

  1. Na tym zebranie zakończono.

Termin następnego spotkania 19.03.2014 (środa) godzina 18.00

Sekretarz Przewodniczący Rady Rodziców

Marek Kowalski Hubert Bagsik

    

wst relpol phoenix contact LAPP GROUP

 

Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!